Specyjały Świętokrzyskie
Agencja
Projekt:
Akcja rebrandingowa, zmiana wizerunku marki Specjały z Domowej Spiżarni na nową markę Specyjały Świętokrzyskie.
Strategia Komunikacji: Projekty i Realizacja w zakresie: identyfikacja wizualna marki począwszy od zmiany wystroju, dekoracji i rebranding’u sklepów, po ubiory pracowników, etykiety produktowe, materiały akcydensowe, strona WWW, Social Media w oparciu o Facebook. |
Realizacja: Stworzenie CI marki Specyjały Świętokrzyskie, realizacja i produkcja wszystkich elementów zawartych w strategii komunikacji z rynkiem z uwzględnieniem preferencji Klienta końcowego w oparciu o tradycyjne kanały komunikacji oraz najnowocześniejsze media jak konkursy SMS. Uzyskano zaangażowanie i zaciekawienie Klientów, pozwalając im współtworzyć nowy wygląd marki i logotypu. Wynikiem prac związanych z rebrandingiem marki stał się oryginalny i spójny wizerunek oparty o wizualizację szlacheckiego Pałacu Dobieckich w Łopusznie – gdzie Klient ma swoją siedzibę. Wizja marki nawiązuje do tradycyjnego, szlacheckiego smaku i polskiej gościnności, z którą mają być kojarzone sklepy firmowe. Ważnym aspektem było odejście od anonimowości i silne podkreślenie regionalnego charakteru marki, jej korzeni i sprawdzonych receptur. |








