Forma pozyskania: konkurs zamknięty, zlecenie Projektowanie graficzne: • nowy key visual • zaprojektowanie folderu wizerunkowego i folderów produktowych • stworzenie teczki ofertowej i wizytówek Produkcja: • druk offsetowy folderu, oprawa zeszytowa folderów, • okładki foliowane i sztancowane z wykorzystaniem wykrojników • uszlachetnienie druku półtonowym lakierem wybiórczym |
Firma AIB to prekursor nowych rozwiązań w dziedzinie budownictwa. Skupia się na produkcji innowacyjnych produktów wykończeniowych oraz wytłaczaniu i produkcji materiałów izolacyjnych. Funkcjonuje na rynku globalnym. Firma zaprosiła Grupę Infomax do konkursu zamkniętego wraz z kilkoma agencjami reklamowymi. Założono wykreowanie nowoczesnego key visuala, materiałów wizerunkowych, nowego layoutu strony www, ewentualnie rebrandingu. Klient wycofał się z ostatniego etapu konkursu, do którego Grupa Infomax zakwalifikowała się z jeszcze jedną agencją. Po pół roku firma AIB zwróciła się do Grupy ze zleceniem na zaprojektowanie i wykonanie nowych materiałów wizerunkowych. Stworzono nowy key visual nawiązujący do wizualnych sztuk pięknych. Zaprojektowano folder wizerunkowy i foldery produktowe oraz teczkę ofertową i nowe wizytówki. Dział graficzny zaproponował nietypowe rozwiązania projektowe, podnoszące walory wydawnictw. Projekty powstały w ramach konkursu. |













