Akcja rebrandingowa dla jednej z marek Zakładów Mięsnych WIR z Łopuszna, mająca na celu zmianę wizerunku marki Specjały z Domowej Spiżarni. Naszym zadaniem było, aby firmowe sklepy pod szyldem nowej marki Specyjały Świękorzyskie były postrzegane jako zaopatrzone w produkty premium i z szerokim asortymentem, oferujące to, co najlepsze w regionie świętokrzyskim.
Scenariusz działań objął różnorodne drogi dotarcia do grupy docelowej, od tradycyjnych kanałów komunikacji po najnowocześniejsze media. W ramach akcji rebrandingowej zorganizowaliśmy konkurs dla Klientów na logotyp marki połączony z premierą nowej strony internetowej oraz facebooka.
Scenariusz działań objął różnorodne drogi dotarcia do grupy docelowej, od tradycyjnych kanałów komunikacji po najnowocześniejsze media. W ramach akcji rebrandingowej zorganizowaliśmy konkurs dla Klientów na logotyp marki połączony z premierą nowej strony internetowej oraz facebooka.